Hmmm Jag är osäker på om jag kan helgen den 28de... som det ser ut nu kan jag lördagen den 14. Jag åker gärna ner och "bara" spelar brädspel, men det kanske bara är jag.... helgen den 21-22 tror jag går bra men jag lovar inget så här på rak arm, fast allt är ju förhandlingsbart. ;oP fast det tynger mig så har ju faktiskt kidde lite rätt i att han är ganska insylttad i det mesta, fast jag är ju övertygad om att eldstriden i Western kommer gå mycket bättre utan kidde!! svenne,


Senaste kommentarer