MMM Nej, men lira ni den 13-15. Så länge ni inte spelar vidare på western, där jag är vice sheriff, och vi väntar på rejält med strid. eller på kult, där PG aldrig skulle låta Lisen åka till schweiz själv. eller på D&D med Ansgar då såklart. Men eftersom jag normalt sett aldrig missar en spelhelg, tror inte det hänt sen CDR bildades så vill jag inte ha "gubbar" avstälda.


Senaste kommentarer