Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.150.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Kidde Kidde skrev den 5 oktober, 2006 kl. 04:50
MMM Nej, men lira ni den 13-15. Så länge ni inte spelar vidare på western, där jag är vice sheriff, och vi väntar på rejält med strid. eller på kult, där PG aldrig skulle låta Lisen åka till schweiz själv. eller på D&D med Ansgar då såklart. Men eftersom jag normalt sett aldrig missar en spelhelg, tror inte det hänt sen CDR bildades så vill jag inte ha "gubbar" avstälda.
Vänta …