MMM Känns lite konstigt om ni ska spela den enda helgen jag inte kan. Ni är ju välkommna ner hit typ 28 dagar i månaden på spel. Dessutom så är väl jag rätt involverad i alla spel som CDR har igång just nu. Wstern, kult och D&D skulle kännas skumt om ni lirar utan mig.


Senaste kommentarer