Ordföranden skrev den 3 oktober, 2006 kl. 22:48 Hrrrrmmmm Jodå, troligen kommer jag ner då och kan i så fall även spela dagen innan och efter.... Jag tycker dock att vi spelar 13-15 också, några invändningar från er övriga som tänkt att åka ner? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer