bog skrev den 30 september, 2006 kl. 17:23 gött mos på Hasses låter som en bra plan, jag kan ju ganska lätt ta mig till JPG...vad säger Kidde Callgirl? jag antar att han firar Speedway-guldet fortfarande... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer