Ordföranden
skrev den 29 september, 2006 kl. 12:09
Fina fisken Det låter ju som en bättre idé tycker jag, om det är så att Airosto Sr kan då, och om Svenne H kan komma ner på lördagen och spela åtminstone. Frågan är om Kidde kan då och vad säger Tarmis?
Senaste kommentarer