Göteborrrrg
skrev den 27 september, 2006 kl. 20:14
helgen 14-15 oktober Jurassic 5 spelar på fredagen den 13:e oktober så jag skulle kunna ta mig hem under dagen på lördag och sedan åka tillbaka tidigt måndag morgon. Det skulle kunna öppna upp för spel två kvällar iallafall... airosto den yngre,
Senaste kommentarer