Ordföranden
skrev den 25 september, 2006 kl. 23:16
Lurigt.... Jaha, det dröjer så pass alltså.... för min del är jag tveksam till spel just den helgen. Jag kan väl möjligen om det är så att ingen annan helg passar, men det blir alltså inte spel förrän om en månad till nästan då!
Senaste kommentarer