Ordföranden
skrev den 24 september, 2006 kl. 17:30
Så är det.... Jodå, jag har snackat med Sven och någon av de första helgerna i oktober verkar vara aktuella. Jag får säga till honom att han föreslår en här i gästboken... helst andra då uppenbarligen.
Senaste kommentarer