rollspel? hur ser det ut med rollspel på Oakhill i oktober? Jag ska nog försöka ta mig hem någon gång i oktober (troligtvis inte första helgen). Sven yrade något om att ha var sugen (på rollspel alltså). Hur ser det ut för resten av domedagspenisarna? Maurice De Bracy,


Senaste kommentarer