Kassören skrev den 14 september, 2006 kl. 23:28 Nä... Bergis ska på annan fest och tänker inte åka till Göteborg. Eller "Götebog" som man kan säga om man vill vitsa till det lite. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer