mmm ...hade vi inte bilder på Kidde när han sover på golvet? Fast det kanske inte räknas om man däckar... alltså, om ni tar med er något att sova på får ni självklart sova på mitt golv, men jag har inga extra madrasser, kuddar, täcken och dylikt... annars har väl Johansson ett stort ställe...


Senaste kommentarer