kidde skrev den 11 september, 2006 kl. 21:01 MMM Nja, just sova på golvet är väl aldrig nått som passat mig, ordföranden och kassören. jag kan väl sjunka så lågt som till en enkel vattensäng. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer