Ordföranden skrev den 22 augusti, 2010 kl. 08:53 Jajjemen! Blir väl brädspel på 4 en dag och lite tokigheter i D&D den andra. Sedan får vi väl se om det finns utrymme till spel ytterligare en dag... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer