snylt... självklart ska det snyltas. Alla i CDR är välkomna att snylta, inte för att det finns mycket att snylta av. Jag flyttar nämligen till en tom lägenhet nu i helgen. Men om inte Ordf. inte misstycker kan han få sova på några pappkartonger i ett hörn. Fast jag har självklart kvar lite av mitt stash eftersom jag förlorade både Sjöberg och Nylander som kunder...så det kan ni snylta på... Fredrik,


Senaste kommentarer