Fredagen är ju givetvis klar för mig. A-laget spelar ju dessutom en halvtimme tidigare så här på hösten så jag borde vara på Oakhill vid 8. Lördagen är dock mer osöker, det är en del i görningen får se vad det blir av med det, så det är väl typ 50/50 för spel typ.


Senaste kommentarer