Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Washington Washington skrev den 13 augusti, 2006 kl. 12:10
anekdot ifrån Götet... ...hoppas att spelhelgen går bra. Nu till fördelen med att jobba nattetid på McD i Götet under EM. När jag står och hänger i kassan dyker en jävligt sliten kille upp som är väldigt lik Jakob Hård och när jag tittar till så står halva SVT gänget bakom, ja iallafall Andre Pops, Jonas Karlsson och Anders Gärderud. Herr (Sten)Hård beställde en BigMac & Co, fanta att dricka om jag inte minns fel... Inte nog med detta så tänkte jag och Wille ta en öl i goda vänners lag igår så vi begav oss till Storan. Helt fräck råkade vi hamna i Sanna Kallurs och Christan Olssons guldfirande. Ett par meter ifrån oss så blev de utfrågade av en ordvitsande Ingvar Olsberg. Erika Johansson till exempel stod och hängde i ett hörn och Jimmy Norden spydde på baren (ok, det sista var lögn...). Lustigt nog slängde jag ur mig till Wille att, fan det fattas bara att Sjöberg dyker upp med en cigg i munnen...och två minuter senare dyker en lång kille i hästsvans upp med en cigg i munnen och ja, det var herr Sjöberg (prästen, i biljardrummet, med stenyxan)... ...så kan det gå i Göteborrrrg....... Folke Ryden,
Vänta …