Bokat kanske!? Vi kanske ska boka in det då helt enkelt? Vi är ju fyra spelare under fredag och söndag då i alla fall, och lördagen kan ju alltid andra aktiviteter göras. Bra jobb av Sekreteraren när det gäller uppdateringarna förresten! Gött med lite nytt på hemsidan!


Senaste kommentarer