Ordföranden skrev den 25 augusti, 2010 kl. 17:28 Spel klockan 20.00 på fredag alltså. Bergis meddelar mig när han åker ner på fredag eftermiddag, möjligen är han med både fredag och lördag, annars bara på lördag. Synes på Oakhill! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer