Ordföranden skrev den 11 juli, 2006 kl. 14:09 Trevligt .... vilken spelhelg vi har att se fram emot, och jag vet att Kassören har en och annan överraskning i bakfickan till de spelare som kommer. Det är ju ändå något av en jubileumshelg för klubben.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer