kidde skrev den 10 juli, 2006 kl. 00:11 MMM Jag går på semester torsdag 18.30. Så om Kassören och Ordföranden inte har nått för sig går det bra att komma ner redan på torsdag för lite brädspel och tv-spel. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer