Ordföranden skrev den 9 juli, 2006 kl. 12:53 Mer info..... Ok, rejält spel på lördag och söndag då.... Så vitt jag vet kommer Svenne H att dyka upp åtminstone på lördag. Övriga inblandade får väl roa oss även på fredag med lite brädspel kanske...? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer