Kidde skrev den 26 augusti, 2010 kl. 16:44 Okej, det låter bra. Lördagen ska nog ordna sig för mig också. Men jag har lite kräftfiske igång i helgen också. Ordföranden är dessutom uttagen i b-laget på söndag. Intar problem antar jag? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer