Fredrik skrev den 8 juli, 2006 kl. 19:14 nästa helg jag ska egentligen jobba på lördag men jag kör hård lobbyverksamhet för att bli ledig, så det kommer nog att ordna sig. Funkar det så dyker jag upp lördag under dagen, eller kanske sent fredag... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer