kidde skrev den 7 juli, 2006 kl. 18:28 MMM Spelar tyvärr ingen roll Ordföranden, jag kan lik förbannat inte på fredag. Är fortfarande uppbokad på annat. Men lördag och söndag ser okej ut för min del. Så det vore ju lämpligt om Svenne dök upp nån av de dagarna. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer