Jonk skrev den 4 juli, 2006 kl. 14:53 knark jag har precis kommit tillbaka efter 10 dagars tungt knarkande i USA...när ruset släpper ska jag fundera på om jag kan dyka upp 14-16. Det är sommaruppehåll i fotbollen så det ska nog inte vara några problem... Vim ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer