Ordföranden skrev den 4 juli, 2006 kl. 13:00 BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Helt ok för min del som sagt. För övrigt så är H&K igång igen efter ett litet uppehåll under VM, så kika i era mailboxar... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer