Ordföranden skrev den 28 augusti, 2010 kl. 13:01 Ja, det blev ju lite D&D, och ikväll blir det brädspel när Bergis anländer. ...dessutom b-laget på söndag, ja. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer