Ordföranden skrev den 4 juli, 2006 kl. 11:51 Kanske bäst Ja... Det kanske vore det bästa att skjuta på det en helg. Det är ju dessutom slutfasen i VM i helgen, så då kan vi ju inte lira ändå. Vad säger Sekreteraren och Bogen om det då? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer