Huskvarna skrev den 3 juli, 2006 kl. 21:54 Helgen efter... Jag funderar på att åka ner till Vetlanda 14-16:e Juli. Tror nämligen min syrra skulle vara nere den helgen. Jag skulle kunna tänka mig spel fredag och söndag, lördagen blir det antagligen kröken. Bergis, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer