Le Bóg............. Det hänger på Bogen verkar det som (som vanligt....). Svenne H och Bergforsen är upptagna den helgen har jag fått veta. Sekreteraren, jag själv och Kassören kan ju uppenbarligen, men det vore väl trevligast om även Bogen kommer och lirar lite.... Som jag förstod det hela kan inte Svenne på ett tag, medan Bergis antagligen kan lira veckorna efter vår planerade helg.


Senaste kommentarer