Kassören skrev den 29 juni, 2006 kl. 01:10 Grattis ..den där Bogen fyller väl år i krokarna? 🙂 Typ idag. Vore trevligt om vi kunde betsämma nåt snart, så man vet om man ska åka hemhem eller ej. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer