Ordföranden skrev den 26 juni, 2006 kl. 09:19 Jubileum Jo... den är väl i månadsskiftet eller något sådant va!? Vore väl lämpligt att fira den samma helg i så fall, det är ju ändå en del VM kvar att kika på då också. Vad säger Bergis och Svenne H om att lira den helgen? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer