Uppenbart... Ja, uppenbarligen är det ju så att vi inte kan få ihop folk till ett parti under Svennes föreslagna helg. Själv kan jag lira när Kassören föreslår, så för min del är det helt ok att flytta datumet. Glöm inte att kika upp alla uppdateringar som Sekreteraren har gjort. Kanske kan vara något att förströ sig med mellan matcherna...


Senaste kommentarer