Inget spel Har snackat med fotbollssupportern och ölalkoholisten hauptsturmführer Engstromi nyss och det blir inget spelande av den helg som Svenne föreslår, dvs 30/6-2/7. Bergis och Bogen är utomlands, Kidde super och jag själv kan inte den helgen. Jag föreslår helt sonika helgen efter den helgen, nämligen v 27, fre 7/7 - sön 9/7. Vilka kan spela då? Kassören, L


Senaste kommentarer