kidde skrev den 11 juni, 2006 kl. 03:40 MMM Jag har lite fullt upp med mitt supande den helgen, tyvärr. Har ju inte så mycket att göra i vetlanda egentligen. men det är ändå en av de grejerna jag ändå känner att jag måste satsa fullt ut på nu under semestern. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer