Ordföranden skrev den 4 juni, 2006 kl. 23:34 Tarmforsen Jag träffade på Bergis i lördags. Han hänger numera på obestämd framtid här och jobbar. Alltså redo för spel framöver... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer