Ordföranden skrev den 29 maj, 2006 kl. 22:21 Matchen Wow där ser man! Frågan är vilket som smäller högst? Ja, Kåmark verkar ju vara en riktig spjuver... För övrigt har jag haft en del att göra, men en ny Ord-Info och ny Western-Info dyker upp från min sida inom någon vecka eller så... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer