fotboll... ...vilken jävla fotbollsvecka. Först gör man debut i AÄFF efter nästan 27 år, och får lira med stora delar av CDR's styrelse. När jag sedan dyker tillbaka till GBG så är det match med Rödbo mot Kap Verde som förutom en massa galna afrikaner bestod av ingen mindre än Pontus Kåmark, Kukmark alltså. Efter att jag misslyckades med att dribbla av Pontus var jag tvungen att slänga ur mig att "jag kan ju fan inte ens dra en gammal VM-back". Vilket Pontus tyckte var jävligt kul sagt. Så kan det gå i div 6D Göteborg.... gött med lite rollspel/brädspel också


Senaste kommentarer