Ordföranden skrev den 16 maj, 2006 kl. 12:56 Fina fisken Gött, men då bokar vi in spel runt 20.30 på fredag då. Åtminstone jag, Kassören och Sekreteraren kan då, förhoppningsvis fler. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer