Ordföranden skrev den 10 maj, 2006 kl. 23:57 Tuff skit! Synd Bergis, det blir om en och en halv vecka. Fler personer kan då helt enkelt, och eftersom vi inte är bortskämda med rollspel nu förtiden så är valet ganska lätt. Vi får hoppas på din medverkan framöver om du inte kan då.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer