Kristi H Som sagt vid något tidare tillfälle så kommer jag vara nere i Vetlanda från torsdag till söndag under kristi himmel. Jag vet inte om jag kommer vara tillgänglig för några längre partier rollspel men lite brädspel skall väl åtminstone hinnas med.


Senaste kommentarer