Syskonkärlek Oj, vilken fin gest av Kassören, det är väl bara att nappa där Bogen!? 19-20 blir väl Kristi Himmelfärds dag någonting? Just den helgen har Svenne H sagt att han inte är omöjlig på spel heller, i så fall torsdag och fredag för hans del. Vilka dagar som helst för min del.


Senaste kommentarer