spel? Jag kommer att fälla ner min rastapung och landa på Oakhill den 19 eller 20 maj, och stanna tills måndag troligtvis. Det vore jävligt gött om det kunde bli lite lir av något slag. Jag vet att det var snack om spel i mitten av maj. CIV ligger tyvärr frutansvärt på is. Jag har nämligen ingen dator längre. Laptoppen som användes finns numera i USA med Mia och kommer nog att stanna där ett tag. Alla CIV grejer finns brända på en skiva men jag kommer troligtvis inte att skaffa en egen dator och internet pga av ekonomiska skäl...vi får se vad som händer... Dwight


Senaste kommentarer