Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Hayes Hayes skrev den 5 maj, 2006 kl. 23:11
spel? Jag kommer att fälla ner min rastapung och landa på Oakhill den 19 eller 20 maj, och stanna tills måndag troligtvis. Det vore jävligt gött om det kunde bli lite lir av något slag. Jag vet att det var snack om spel i mitten av maj. CIV ligger tyvärr frutansvärt på is. Jag har nämligen ingen dator längre. Laptoppen som användes finns numera i USA med Mia och kommer nog att stanna där ett tag. Alla CIV grejer finns brända på en skiva men jag kommer troligtvis inte att skaffa en egen dator och internet pga av ekonomiska skäl...vi får se vad som händer... Dwight
Vänta …