Ordföranden skrev den 1 maj, 2006 kl. 13:48 Trevlig läsning Wow, trevligt initiativ av Bergis... Det tyder på kunskap om föreningen och ett hängivet lusläsande av hemsidan.... Det där gör ju även att man förstår varför vår före detta Vice inte är med så ofta längre... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer