Bergis skrev den 26 april, 2006 kl. 05:01 Chrille P Det får vi väl ta och fira med Chrilles egna favoritdrink dräparn' två flaskor bailey's och en flaska skeppet om jag inte minns fel. Mot slutet var det troligtvis två skeppet och en bailey's eller rent av ingen bailey's alls. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer