Kidde skrev den 23 april, 2006 kl. 20:52 MMM Och idag sjungs grattis sånger över världen för vår egen Ordförande på hans 30 års dag. Hörde blanda annat att det skulle resas en staty i Moskva över Jon i full tuppkam. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer