kidde skrev den 19 april, 2006 kl. 01:35 MMM Annars var det en del sköna "sa flickan" i helgen. och de faller väl inte under nån av era humorgrupper. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer