kidde skrev den 9 april, 2006 kl. 22:21 MMM Då anser jag det bokat. så man får väl vara nykter på långfredagen trots allt. lite surt efter att ha varit sjuk i 9 dar. men vad gör man inte för lite rollspel... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer