Ordföranden skrev den 9 april, 2006 kl. 13:53 RPG Svenne och jag dyker upp på långfredagen, så om Dod kan komma ner så är det rollspel då. Det är enda dagen Svenne kan, så i övrigt är det väl brädspel som gäller om vi ska lira något, om inte Bogen behagar komma också.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer